Sunday, November 22, 2009

tiada title

hujan masih renyai2 di luar sana..pagi td, dpt msg dr kawanku,begini bunyinya (salam, berhati2 nak blk kg, bnjir smkin melanda teruk)...walaupun ayatnya agak tunggang langgang, tp, saye paham ape mksudnya..hihi..credit 2 nasrun yg kasi msg nie pagi2 lagi..hihi..risau gak nak blk kmpng nie..hujan x henti..apa2pun kite lyn pict ini dulu...

bekfest sy utk hr ini..


samosa yg dibuat beberapa hari yg lepas, tp masih elok utk dimakan setelah dimasukkan ke dlm frezer..

nasi goreng oleh chef hailah..dinikmati bersama susu anlene yg baik utk kesihatan

kol 1.30 gerak ke k.l bersama housemate ku(yan)..housemate sorang lagi pulak pergi kenduri kawen kat kampar..jadi hanya kami b'dua yg kuar b'sama..hihi..nak tau x nape saye pergi k.l...semata2 nak gi ambik baju raya haji yg ditempah disana iaitu b'hampiran dgn umah cousin sayer di setiawangsa..huhu..sampai k.l dlm kol 2.30..terus menuju ke umah cousin n ambik bj saye...kami kemudiannya jalan2 ke jusco au keramat..hihi..saje window shopim..kih2..de sale laa...tp, mampu tgk je..hehe..maklumla elaun dh lama hbs..hihi...tp, kami sempat melakukan aktiviti yg agak menarik iaitu kara-oke..kih3...mcm x tau pulak tu aktiviti kesukaan saye...hihihihi~!!!

pictas yg sempat disnapkan oleh saye utk hari ini...


yan, jgn ambik semua dah lerrr...hihihi




yan nyanyi dgn penuh perasaan


maaf yer, kualiti gmbr yg x bpe nak elok


mkn dulu sebelum pulang ke k.l...seafood tomyam


udang b'sama petai (faveret saye)


sebelum mkn, kite pose dulu yer..hihi

kami juga telah sempat utk shopim beberapa makanan yg agak pelik dan tidak sesuai untuk di combinekan utk dinner pd mlm ini...makanan itu dibeli kerana kami telah lama mengidam utk mkn mkanan tersebut..hihihi..
nak tau ape??
....
............
lihat di bwh yer...


kerang yang telah direbus


kesudahannya...


durian lagi...hihihi...

pencuci mulut kami


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...