Powered By Blogger

Saturday, November 28, 2009

jalan2 umah member


hr ni raya ke-2..mcm biase la, masih lg dlm mood raya..hr ni ibu saya masak menu permintaan sayer...t'capai jgk hasrat nk mkn mee kari..hehe...selain 2, byk gak menu utk hr nie..maklumla umah wat open house kecik2 utk family n sanak saudara..hihi..tetamu yg dtg pun x seramai open house time raya puasa dulu..ni kan raya haji je..hehe..m'uploadkn menu2 mknan utk hr ini:


mee kari, b'sama ketupat dan rendang

mee kari saya..
 
 puding b'kuah yg mesti ade tiap2 tahun

menu dr daging...
 
 satay lagiiii...
 
nasi dagang..

kol 4, saye ade janji temu ngan member2 semasa saya di tingktn 6 dulu..hihi..rancangan kitaorg nak pi jumpa member yg dah kahwen hari tu, tp x dpt attend time kenduri die..pastu nak jumpa member yg akan kawen (1hb 12) ni, pun x dpt attend juga kenduri kawen die...sbb sy dah blk tnjg malim pg sok...huhu...jln amatlah sibuk masa sy keluar...janji kol 4 , tp saye sampai umah member kol 4.30..jem punya pasal...hik3...
pict b'sama member saya:



fetty(bkl pengantin), mc nor, mc min, saya..


mc shah(br jadi bini org),mc min, saya, mc nor...

itu aje utk hr ini...hihi...agak keletihan...blk , sampai umah dah kol 6.30 disebabkan jem yg agak teruk...sampai2 je, sanak saudara masih ade kat umah...borak2 jap..n mkn2..hihi...sempat lg saya b'posim di rumah...hihihi...



 

hihi...itu saja utk hr ini...pg sok sy dah tolak blk ke tnjg malim...kejap je rasa..huhu...rasa berat hati je ingin meninggalkan kmpng halaman ..hihi...hrp2 semuanya ok sok...kena tdo awal nie, nak simpan tenaga utk drive sok pg..bubyeeeee...!!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...