Monday, November 9, 2009

frust menonggeng!!!

hampeh betoi hr nih..sampai kelas jerk, 2nggu lect x masuk2..ish, tension..geram pun ada..bkn maen aku dr k.l pg td, terus pi kelas..dh la hr ni kelas sejam jerk..sok pulak xde kelas..kalo tau cam nie, aku stay lg kt k.l 2..xdela t'gesa2 blk tnjg malim..hu3..pg td gerak dr umah cousin kol 9.45pg..


sempat lg yer aku m'snapkan pict kat higway nih..he3..keje yg agak bahaya...

kol 10.45 smpai tnjg mlm, then terus gi kelas..frust gak time kelas btl nih...mkn tghari kat naz restoran..menu hr ni, lauk ikan patin msk tmpoyak, n sedikit kentang n tempe..selera gak mkn..pastu kitaorg pi pekan, member ajak pi potong rambut..sempat lg pose time ngah 2nggu member kat saloon..bowink n ngantuk..hi3..


 
  


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...