Saturday, November 7, 2009

hujan di k.l

hr ni hanya beristirehat di umah cousinku yg indah ini..hi3..boring gak duk umah..duk layan anak cousin aku nih..mcm2 ragam budak2 nih..main2, gaduh2 la..aii, budak br nk membesar, mcm ni la ragamnya..duk layan baby yg cousin ku jaga..baby madihah..hr nie mamanya kerja, so t'paksa la cousin ku yg jaga..hr ni berjaya aku tidurkan die, setelah die merengek2..hi3..sebelum nie, bkn senang die nak duk ngan org lain..hi3..

baby madihah yg comey...eii..geramnya..

hurmm, ptg je, hujan turun dgn agak lebatnya berserta dgn kilat n guruh..mmg lebat ar..dah nampak mcm gelap pun ada..padahal br kol 4.00ptg..tkt je rasa..cam ne bola mlm ni eh, kalo hujan cam nie..cian la nanti diaorg nak men..hurm..bosan giler duk umah..aku ajak cousin n anak2 nya kuar jln..husbandnya xde, outstation 2 minggu..so,kami ke jusco au Keramat jew..shopim mopim..hi3..biasala, shopim kn is d best teraphy..ni la pict utk hr ni..disnapkan time bebudak ni duk khusyuk men game...hi3..


haziq(adik) n nina(kakak)

 
ni semestinya "aku"..hi3
 
 
hanif(along)

fuhh...duk jusco x lama sgt la...dlm kol 6.30 kitaorg gerak blk...on d way blk, singgah kat bakery..beli roti n seumpamanya...lapo tiba2..he3...mlm ni xleh gi mana , coz nak layan bola..kelate vs n.9...hujan lak x henti2...so, x bape clear la astro nie..biasala la kalo hjn jew , cm ni la jadinya..hu3....aku yg x minat bola ni mcm mana ntah boleh jd minat sgt..bukan ape, semangat 2 jadi ade sbb negeri aku yg msk final ni.mklumla ni final 2, bukan senang nak msk final...hi2....jom kita layan bola..he3...

 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...