Powered By Blogger

Tuesday, December 15, 2009

sakit gusi dah 3 hari

ouchhh...gusi ku sakit dh masuk 3 hari...hr ni jgk ade sesuatu yg terjadi pd diriku, yg telah membuatkan aku terlalu sedih...sehingga aku telah menitiskan air mata...sebak, sedih...semua ada..dah lama rasanya airmata ni x mengalir...diriku terlalu beremosi...kenapa hr ini aku terlalu sedih...kurasakan diri ni terlalu byk kekurangan dan tidak sempurna seperti orang lain...tapi, diriku sentiasa bersyukur dengan kurniaan dari ILAHI...alhamdulillah...

kol 11.00 pg, saya mengajak housemate utk temankan saya keluar...cadangnya saya nak gi workshop, gi baiki kenari merah sy yg sedang sakit..dah dua hari, air aircond melimpahi tempat alas kaki sebelah kiri kat depan...sy musykil jgk..ptg semalam, sy col abah..then, abh suruh sy hntr kete kat workshop, kasi cek sama kenari merah saya...rupa2 nya, ade wayar yang terputus di bahagian takungan air aircond, so, x dpt la air tu nak mengalir ke tempat yg btl..sbb tu la airnya melimpah..hu3...itu aje sebabnya..heeeee!!!


 kereta sy sdg diteliti....

sesudah kete saya dibaiki, kami menuju ke naz restoran utk lunch...kenyang perut, suka hati...on the way nak blk ke kolej, saya singgah di farmasi, mencari ubat sakit gusi...


ubt sakit gusi saya...

then, sebelum blk ke umah, saya singgah ke tempat cuci kereta....mahu cuci n vakum kan kereta saya yg dilimpahi dgn air aircond...amatlah tidak selesa...


kenariku sedang di vakum kan ..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...