Powered By Blogger

Friday, December 4, 2009

blk k.l

cam biase lah, jumaat adelah hr yg ditunggu2 oleh saya dn kengkawan yg laen..hihi...hr ni kelas kol 8pg...fuhhh...semalam sy tdo lewat disebabkan menyiapkan asiment yang agak memeningkan kepala sy ini..tdo dlm kol 3.00pg..hr ni plk bgn awal...agak mengantuk dlm kelas hr ni ditambah dengan keadaan yg agak sejuk..huhu..kelas bis kol 11pg...pastu gi cc jap, print asiment yg sy siapkan semalam...then, blk umah ngemas bj..saye nak blk k.l...hihihi....sebelum blk k.l, saye lunch dulu ngan paie..terjumpa coursemate saya iaitu kak nor n azizul..kami mkn2 sambil sembang2...then bertilak ke k.l...hujan renyai2..membuatkan sy menguap byk kali ketika memandu kereta..seb baek ade taman nak bersembang, kalau x, t;tido la saya..hihi...sampai k.l kol 3.30ptg...alhamdulillah selamat sampai...
.......
...............
mlm ni saya nk layan anugerah skrin 09...x sbr nak tgk feveret singer sy...dato.ct nurhaliza..yg saya nanti2kan...hihihihi



 
 dato' ct yg best....cayunk ct...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...