Tuesday, December 8, 2009

aiskrim oh aiskrim..

pg td, sy de discussion kol 10.00pg bertempat di Proton City..agak lama kami berdiscuss..kol 12.30 br hbs..discuss psl yg kena present sok hari..ye la, esok nk presnt, hr nie br nak wat..padan la muka kami semua..hihi..kol 1.00ptg, sy dh janji nak temankan di pejo pergi pekan..die nak hntar toto kat dobi katanya..kesian pulak kan, org dh mtk tlg kite..hihi...mulanya, die nak belanja sy mkn tghari sebagai upahnya..tapi, memandangkan housemate dy dh ajak mkn kat umah, jd t'paksa la saya menolak..hihi...saya blk kolej dlm kol 2.30ptg..agak lama kami ke pekan..heee...sesampai je saya di kolej, sy pergi kedai abang kat belakang sbb housemate sy mtk tlg belikan ais..pejo pun belanja sy aiskrim..hurm, best gak mkn aiskrim dlm cuaca yg agak panas ni..hihi..sampai je umah, sy letakkan aiskrim tu atas peti kat umah, disebabkan peti umah kami rosak, jd x dpt isikan dlm peti ais..pastu, saya ngan housmate sy m'jamu selera dgn masakan yg telah dimasak..agak kenyang yer..best housemate sy msk hr ni..kami mkn sambil sembang2..pastu, sy msk bilik n buka my laptop n online..layan fb n mcm2 lah..agak lama jgk la..tiba2, sy teringatkan aiskrim yg pejo beli td, cpt2 sy keluar bilik...alamak!!dah cair pun aiskrim tu..dh x jadi aiskrim dah pun..alangkah kecewa hati saya..tapi, sy mkn jgk walaupun aiskrim tu dh hilang rupanya yg sebenar...apapun, thankz 2 pejo coz belanja sy aiskrim yg cair itu..hehehe!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...