Friday, September 4, 2009

hari mengantuk sedunia

hurm..nape hr nie aku mengantuk sgt eh..hurmm..tp rasanya mcm hr2 laen je..hi2..pg td ade kelas ganti kol 11.00pg sampai 12.ootgh...bis je clas, aku balik umh..coz ade kelas lg kol 3.00 nanti...blk umh, cadang nya nak tdo jap..tp, duk melayan wifi kat bilik, x jd la aku tdo, walaupn mata nie mcm xleh bukak je...hi3..duk2 layan , tgk2 da pkl 1.30ptg..hurm..solat zohor dulu, then siap2 gi kelas..bowink giler blaja hr ni...ade gak yg aku x paham..tp buat2 phm je la..he3..kelas ptg td hbs kol 5.30...then, kitaorg singgah bazar ramadhan utk membeli mknan berbuka..hi3..cam x tau je td nak mkn pe..last, aku beli nasi kerabu je..n lauk tambahan, daging msk hitam..hi3..kueh lak..aku beli puding jagung..pastu,utk mknan tgh mlm, aku beli laksa penang..hi3..biase la..tgh2 mlm, mula la perut ni lapor semacam..at least ade backup la kalo lapar..hi3..hurmm...mlm plk de kelas..kol 8.15 sampai kol 10.00mlm..hurm,lam kelas,ngantuk giler...asyik menguap je keje aku..dah la duk kat belakng, habis la..duk dgr bdk2 ni wat presentation n ade lectur cikit2...bis kelas, terus balik...nak ngemas baju lak...esok, aku blk kl, umh cousinku itu di setiawangsa..isnin, perak cuti sempena nuzul Quran..leh la rehat lama cikit...tension asyik wat asiment je..bile ntah asiment aku ni nak ciap2..hi3...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...