Powered By Blogger

Tuesday, September 8, 2009

Selasa, 080909 bersamaan dgn 18 Ramadhan 1430

askum..pembuka bicara..agak lewat aku mencoretkan sepatah dua kata kat blog aku nih..hurm,puasa ke x aku hr nih eh???nampak cam x puasa je...sihat semacam je..hehe..biasala pompuan, ade waktunya yg terpaksa tinggal puasa..aku jgk sama cam pompuan laen..hi3..org kata, kalo puasa x penuh, xleh beraya yer..haha..hurm, pg td aku sampai tnjg malim dalm kol 9.30pg..time drive dari KL ke sini, mataku agak mengantuk...dan asyik menguap je..sambil2 duk layan hot fm b'sama fafau n f.b.i..gelak sorang2 jgk aku time dgr part yg panggilan hangit tu...mmg hangit la..haha..smpai je tnjg malim, aku terus menuju ke proton city..kelas kol 10.00pg..kol 11pg, kelas hbs..aku balik umah jap..ingat nak sambung tdo..tp dah teronline, jwbnya mengadap laptop la keje aku..kol 2ptg lak, ade lab ict kat kampus..sampai la kol 4ptg..pastu kol 5ptg, aku de kelas..hbs kol 6ptg..balik 2, singgah bazar jap..tgk apa yg patut dibeli utk dirasai..hi3..mlm aku de class, kol 8.30mlm sampai 10.oomlm..mmg agak meletihkan jgk la hr ni..nak cite, time aku duk umah cousin aku kat kl tu, aku n cousin de buat biskut raya..best gak wat biskut nie..bile dah lama x wat..mmg lama laa...seingat aku, last aku tlg mak wat biskut raya, time aku sekolah menengah dulu..pastu, mak asyik beli je...sbb dah x larat nak wat..ye la..sekarang kan main tunjuk je..kalo rasa berkenan, tunjuk je, then byr,terus dapat..hi3..lg senang..aku n cousin de wat biskut dahlia n almond london..biase2 aje..org kata, budak br nak belajar..mcm2 bentuk n saiz yg ade..xpe la...janji sedap..hi3..ake de gak snap pict biskut rya yg kitaorg wat tu..hi3..sempat lagi 2...biase la, tuka dah mmg keje aku..hahaha
1)Biskut dahlia

2)Biskut Almond London

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...