Powered By Blogger

Friday, September 11, 2009

..........

10.30pg - kelas ganti(teknologi dn inovasi pendidikan)
12.00tghari-balik kolej kota Malim Prima
3.00ptg-kelas (pentaksiran pembelajaran)bowink gler kelas hr nie..byk yg aku x phm..buat2 phm je la..hahahahaha.!!!dlm kelas, budak2 ni duk sibuk cakap psl elaun..senarai nama yg x update no.akauan dh kuar dah..nsb bek nama aku xde..maknanya aku dh update..diorg kata, kalo nama yng xde, elaun maybe masuk next week(rabu)..tp entah ya ke idak..aku pun x tau..kdg2 khabar angin jew..hrp2 la msuk sebelum raya, leh la aku shoping raya...teringin jgk shopim di saat2 akhir nie..hi3
5.00ptg-gi bzr ramadhan ( beli nasi tomato, roti goreng, air tembikai)...mengalahkan org puasa...hihihihihi...tersangatlah panas hr ini...beli ape yg patut je, pastu terus blah...hihi
6.30-sampai kolej(makan...lapo sgt..hi3..jgn bgtau kat org eh..ade budak x puasa...hehehehe...biasala..pompuan...he3)
7.45mlm-bersiap nak gi kelas
8.15mlm-gerak gi kelas(kajian tindakan)-dgr presentation yang menarik jgk la...
10.00mlm-kelas hbs daaaa...!!!
11.00mlm- pulun wat asiment...esok aku kena submit by emel kat groupmate aku nih..aii, ntah sempat ke idak ni...bile dah online ni, liat cikit nak wat asiment nih...kejap2 buat, kejap2 online...apa daaaa hailah ni....
hurmm...sok aku gi kl lg...biase la..balik umah cousin...td cousin aku coll, dieorg ajak aku gi jalan t.a.r ptg esok...hrpnya sempat la aku tolak dr cini tghari sok...x ngemas ape lagi ni, coz aku nak siapkan asiment mlm ni jgk...kol brape la aku nak tdo mlm ni...huhuhuuh....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...