Wednesday, September 2, 2009

bazar ramadhan

hari ni, hr rabu bersamaan dgn hr aku xde kelas..hihi..duk umah ler jwb nya..ngemas bilik n umah setelah sekian lama aku x buat aktiviti ngemas umah...ye la..asyik xde kat umah je..hr minggu jew, aku turun kl , buka puasa kat umh cousin ku..mane nye nak sempat ngemas umah nie..hi3..hurm..ape menu berbuka hr ni eh..x tau la nak kata..ptg ni aku nak gi bzr ramadhan kat belakang upsi..kat situ bzrnya bsr jgk la..leh thn round jgk la..tp x pasti lg nak mkn pe..rase mcm nak mkn nasi kerabu..tapi, mcm dah selalu mkn jew..hihi..ikan bkr cicah ngan air asam pun best gak..hurmm...tgk la cam nen nanti..hihi..bubye

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...