Powered By Blogger

Thursday, August 6, 2009

4 today..!!

yuhuu...!!askum...cam biase la..ptg2 cm nie, aku mula menjenguk blog aku nih..hu3..hr ni, cam biase gak..pagi td, hntr mak n adik aku...akak n husband nye da sampai semalam, dlm kol 2.30 pg..time 2, aku dh nyenyak tdo..sampai akak col pn, aku x dgr..hi3..balik anta mak, cam biase la, aku tdo jap..he3..bgn je, aku bekpes dpn tv sambil tgk af3..menu bekpes aku hr ni, nasi berlauk aym bersama secawan teh yg akak aku bikin..kalu kat kelate ginila,pg2 dah mkn nasi..jgn x tau yer..



hmmm...best gak layan af3 nie..da lama x tgk tv nie..bile dah kat umh, ambik la peluang sebaiknya..he3..kalo aku balik tnjg malim,jgn hrp la dpt layan benda2 ni semua..cedihnya..hurm, seperti yg dijanjikan, akak ku ada belikan aku jeruk dr penang..sempat jgk aku snap pict jeruk favourite aku 2...hi3..tq akak..laen kali, leh beli lg..hi3...

emm...yummy...x sbr aku nak menikmatinya..kol 1, aku masuk dpr..tgk ape yg patut utk dimasak..menu aku hr ni,aku masak ikan msk kicap je..xtau nak wat pe..yg selebihnya,tunggu menu dr my mom..hi3..kol 1.30ptg, akak n husbandnya udah mau kuar...good luck akak 4 ur intebiu..kat hotel sutera inn, jam 2.ooptg..aku lak, bersiap nak gi ambik mak..adik mucuk x blk hr nie, coz die gi ikut rombongan skolah ke terengganu ..mlm nanti br balik..abah cam biase la, balik keje kol 4.30ptg..hurm,on d way balik ke umah, singgah jap kat IZZCO technology,pi repair laptop lama aku..hu3..maklumla skarang da ade laptop br..hi3...laptop lama bg kat adik mucuk..sampai je umah, tlg mak masak..ini lah antara resipi 4 today:

resipi aku : ikan masak kicap..hi3

my mom recipe:sambal petai(favourite aku nieh)

my mom recipe:gulai udang

my mom recipe:air asam utk cicah ngan ikan pari bakar...

ikan pari yg msh lom ciap dibakar..hi3...

bestnya masakan my mom..pas nie, x tau bile plk aku blh merasa masakan mak aku nih..next cuti, lambat lg la..jwbnya tunggu cuti raya je la..x merasa la aku..puasa pun kat tnjg malim nanti...oh...tidakkkkk...!!x dpt ku bayangkan...hurmm..thats all la 4 today..dh xde pe kot aku nak pot-pet2..mlm ni x tau lg nak wat pe..2nggu adik mucuk blk dr t'ganu la kot..my mom da srh die belikan kopok lekor..ntah beli, ntah tdk adik 2..hi3..kite tgk je la nanti...k la..sambung esok la plk yer..daaaaaaa....!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...