Powered By Blogger

Thursday, August 6, 2009

what dats im buying

hurm..salah satu tabiat aku dr dulu sampai la skarang ni, adelah berSHOPIM...dah nama pompuan, sape yg x suka shopim..kekadang, benda yg dh ade pun, nak beli lg..ade je yg x ckp..tp, aku nie jenis yg simple je..xde la shopim brg yg mhl2 n branded..kalau dah berkenan, aku beli je, x kira hrganya bape..janji puas hati..

kat bwh ni, pict yg aku dh snap item2 yg aku shopim..4 dis blog, aku just start letak item yg aku beli dr bln 7(july) hr 2..aku pn sbenarnya dh x igt sgt ape yg aku beli, mana pict yg aku sempat snap, aku view kn dlm blog aku nieh...

(Sembonia handbag)buying at:Alamanda,ptrajaya

Hurm...seingat aku,handbag sembonia nie aku beli dua minggu selepas aku m'daftarkan diri di upsi..aku trn kl time hari minggu..hjt aku mmg dah lama nak beli handbag, coz handbag lama aku dah nak uzur..mmg patern nie, aku suke sgt..mula 2, aku tgk je..tp bile dah belek2, cam berkenan la plk..patern yg lain cam x menarik,apa lg, aku beli je la..hndbg ni jgk sesuai utk aku bwk gi kelas..xde la kecik sgt...hu3..harganya pun leh thn la, agak sesuai ngan brand nya..tp xpe, yg penting i like it so much...


(selendang viscose)buying at:Jalan T.A.R

(Tudung Syria)buying at:jln T.A.R

haa...ckp psl shawls plk...yg ni pun aku beli kat kl jgk..biasa la, hari minggu je, aku trn ke kl...apa lagi, aku paksa cousinku utk temankan aku b'shopim..x jauh sgt pn dr umh die..aku pergi jln t.a.r..hjt di hati nak cr tdg syria je..tp,phm2 je la,bile dh tgk mcm2,mula la dh ada yg b'kenan..aku suka gak selendang viscose 2,coz sng nak pakai..materialnya pun lembut sgt..apa yg pasti, i like orange..hi3..next...


(Tudung Ekin,saiz S)buying at:Jalan T.A.R

Ni satu lg koleksi yg aku tgh minat sgt skarang ni..walaupun, org dh lama pakai tdg mcm ni,tp aku br rasa nak m'cuba..dulu, selalu duk ckp tdg mcm ni, mcm tdg org indon..hi3..tp, bile aku dh cuba pakai,cam selesa lak..x pyh nak berbelit2,just sarung jer..x sampai 1 minit da ciap..tdg ekin yg colour pink nie, aku beli kat jln t.a.r je..hrganya pn ok..mmg byk sgt pilihan kat c2, tp aku suka yg ni sbb jenis materialnya yg lembut dan nampak cam tdg ARIANI..hi3..aku pernah gak beli tdg cam ni..first aku try,aku beli kat butik ARIANI kat bandar br bangi..aku beli pun dah lama,time aku keje kat ptrajaya dulu....


(Tudung Ariani)buying at:Butik Ariani, Bndar br bangi

aku suka sgt ngan tdg nie...hurm, tgk la...dah selalu sgt pakai, dh nak lusuh dh pun..ni la satu2nya koleksi aku dr butik Ariani..hajat di hati, mmg nak menjenguk lagi kat butik 2..kalo msk je,mmg semuanya berkenan..tdgnya lawa2 sgt..one more thing,aku suka sgt,coz kat kb pun dah ada butik Ariani nie..so, sng la nanti nak cr...x pyh aku trn kl lg..hu3..tp,aku x b'kesempatan lg nak menjenguk butik Ariani kat kb 2..x jauh mana pun dr umah aku, kat dpn psr brg wkf che yeh je butik 2...nanti, bile dh nak dkt raya nie, leh la menjenguk butik 2..cr tudung raya..hi3...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...