Monday, August 17, 2009

windunya...!!

hu3..teramat rindu kt my blog nih..da lama x update nih..bape ari eh..ade la jgk dlm seminggu lbh. sejak dtg upsi balik ni..hu3..broadband lak xleh guna wt masa skarang..wi-fi pun br dpt je kat kolej ni..tp t'lalu lembab n slow..pe nak cite eh..isnin lps bersamaan 10hb 8 2009, hr yg agak menyedihkan bg aku..demam teruk melanda diri ini..hu3..pagi tu ade kelas kol 8.00pg..blk je dr kelas, aku dh mula rasa x sdp bdn..xde selera mkn..n asyik nak muntah je rasa..bdn pun jd x larat..tp aku gagahkan diri jgk pergi kelas ptg 2..da sampai kelas, alih2 lect x dtg lak..leh la blk awl..blk umah je, dah mula virus2 makin merebak dlm bdnku ini..aku dh mula muntah2..kuarkan blk ape yg aku mkn tghari td..mlmnya mmg aku x larat langsung nak g kelas..duk umah lak, asyik muntah2 jew..bdn pn makin pns..kalo ikut hati,aku mmg nk g klinik mlm 2 jgk..tp fkr, dah lewat mlm..aku thn jew la sampai pg esok..sok nya, pg2 lagi..dlm kol 8.00pg, memberku bwk kan aku pi klinik..aku mmg dh x larat nak drive..pi klinik, doct ckp aku terkena cirit birit, angin pun ade dlm bdn ni..demam pn ade gak..nsb bek la, xde pe2..risau gak..mana la tau, skrang ni mcm2 virus..aku dpt m.c, dua ari..selasa aku mmg x gi kelas pun..syg gak x dpt gi kelas, tp dah xleh wat ape..sakit, t'pksala duk umah je..hu3...2 la antara cite2 aku sepanjang minggu lps..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...