Powered By Blogger

Friday, August 7, 2009

dinner time...

haloo...jam menunjukkan kol 10.46pm..sempat lg aku m'buat coretan pd blog aku nih..kenyang yg amat bangat..dis night, kitaorg dinner kat pizza..hu3..kol 8.00pm td, pas hntar mak ngajar tusyen kat mukherjee, kitaorg terus menuju ke pizza..kat dpn usm, kbg kerian..nak gi pizza kat kb mall, cam ramai owg sgt..so, b'pth balik la ke arah kbg kerian..hi3..emm..ok gak la kat situ, x de la ramai sgt pn..first time aku try mkn kat citu..mklumla br bukak..tp service nye agak tdk memuaskan hati sedikit..cam kelam kabut cikit..tp xpe, janji kitaorg kenyang..seperti kebiasaannya la, sempat gak aku meng'snap'kan pict...::


hi3..balik je umah, aku ngemas beg..pagi2 esok dh fly ke kl..cam berat je hati nak pi sana..tp,nak wat cam ne..akan ku gagahi jg..hu3..windunya nanti kat kmpg halaman ku..ntah bile la plk aku leh blk umah..kalau x pn, tunggu cuti raya je la..puasa pn kat sana..t'paksa la aku redah ape jua demi untk mengejar cita2 ku....chewah..hu3...aku cam x hbs lg jerk ngemas beg nih..ade lg yg lom packing nih..ok lah..continue esk la plk..sok pn x tau, smpat ke x aku nak update my blog nih..kalo x sempat, jwbnya..tunggu je la..daaaaa....!!!!!bubye 4 today....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...