Powered By Blogger

Wednesday, August 5, 2009

ini BLOG aku...!!

hurmm..AKHIRNYA...cam kelakar la pulak rase...aku br ade blog sendiri...maybe org ckp aku dah jauh ketinggalan dek arus teknologi nie..actually, aku dah lama sebenarnya nak ada blog sendiri, tp memandangkan situasi masa yg x berapa beri ruang utk aku buat benda nie semua, sbb tu la aku br start nak wat benda alah nie..selama ni, aku duk asyik tgk blog org je..teringin gak nak ada blog sendiri...finally, its all about me...hu3...first day nie xde ape sgt yg nak aku citekan..cam biasa la, aku masih lg kat umah..bercuti disebabkan upsi dikuarantinkan(H1N1)...bile dpt tau, upsi cuti minggu lepas, mmg melompat gumbira..bknnya ape, leh la kami semua balik kmpg...bukan senang nak balik kmpg, maklumla kami kat sana diberi bebanan dan tugasan yg amat2 byk...kelas pulak siang dan malam..asiment, hurmmm...x pyh ckp la..every week, mesti de discussion utk asiment...by group or by individu..kekadang tension gak...but, aku kena sabar utk hadapi semua ni...maklumla, bakal cikgu katakan..br aku tau, betapa kena mendalami sebanyak mungkin ilmu 4 preparation to be as a TEACHER..
Berbalik pd ape yg aku wat hr ni eh???hr nie, aku duk umah je..pg ni cam biase, kol 6.30pg aku dikejutkan ibuku utk m'hantarnya pergi mengajar n hantar adikku jgk ke sekolah...balik umah, aku tdo jap...coz ngantuk masih lom hlg...semalam aku tdo agak lewat, coz continue wat asiment yg masih lg lom ciap..hi3..tu la padahnya kalo tdo lewat..kol 11.30, layan konsert af3 jap...sambil bekpes dpn tv..then, kol 2.00 aku gi ambik my mom n adik kat sekolah...tu je la..hurmm...mlm ni aku menanti kepulangan kakak ku..die balik ngan hubby die...esok die kena attand intebiu kat umk...cian lak kat die, balik dr penang semata2 utk intebiu..aku doakan kakak dpt wat yg terbaik kali ni...yg penting, aku dah kirimkan jeruk penang kat akak..yummy...da lama sgt aku x mkn jeruk penang...teringin sgt nak mkn...opsss...cam mengidam plk aku ni..ckp psl mengidam ni, teringat pulak aku kat baby madihah..baby kpd kwn cousin aku kat kl..sabtu ni, aku dah fly ke kl..ahad lak, aku balik tnjng malim...maklumla, aku x bwk balik kete kenariku yg merah itu..ada tersadai di umah cousinku kat kl tu...so, t'paksa la aku 2run kl dulu..hu3...leh la aku cubit3 baby madihah tu..geram sgt..putih melepak...aku suka sgt snap pict ngan baby...inilah hasilnya:
eiii,geramnya...rasa cam nak cubit2 pipi baby nie...hurm...dah x lama aku kat umah ni...tinggal 3 hr je lg..bile dah kat sana, ntah ade masa ke x, aku nak berpot-pet ngan blog aku nih..hu3..hopefully, aku sempat jgk la nak share cite ape2 nanti..ape lg ek, rasanya dh byk kot aku karang nie..dh rasa mcm buat satu karangan dh..ntah bile nak stop pun x tau..emm, continue esok la plk...daaaa...!!!!bubye 4 today :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...