Tuesday, September 7, 2010

2 hari lagi

sedar x sedar..hari ni dh masuk 28 ramadhan...tinggal 2 hari je lagi umat islam akan menyambut ketibaan syawal yang mulia..di kesempatan ini, kami sekeluarga mahu m'ucapkan selamat hari raya aidilfitri , maaf zahir & batin..pagi2 raya la yang paling sayu..saling bermaafaan..moga raya kali ini m'beri seribu makna kepada kami sekeluarga dengan kehadiran orang baru (putri adelia batrisyia bt amir)...opsss...hampir lupa..raya kali ni jgk buat pertama kali beraya bersama tunang t'sayang..sebelum ni mmg la dh pernah beraya dgn my shayang, cuma thn ni beraya as a tunang, bukan kekasih lg...hehehe..hope thn dpn, dpt beraya b'sama en.suami plak...insyaallah...aminn...


.........
..........................
nak cite kisah ptg td..kol 7.00ptg, tetiba ade kete msk dlm pagar rumah..adik pi tgk kete sape kat luar tu...eh, mcm kenal jerk..ohooooo...rupanya my sis n abang ipar dh selamat sampai...pandai eh korang wat suprise..kata nak tolak blk sok petang...betul2 t'tipu..huhu...dh x sabar la tuh nak men nga putri kesayangan diaorg....apa2 pun, best sgt dpt kumpul semua...semangat raya makin datang ni...tapiiiiiiiiiiiiii.............
bj raya x siap lg...cpt la wahai pn.tailor kami..dh x sbr mau tgk bj raya kami semua yg boria itu...hihihihihi...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...