Powered By Blogger

Thursday, April 29, 2010

wifi di sekolah

hr ni, sy online kat sekolah use my laptop...dpt wifi..x tau pulak kat sekolah ni dpt wifi..hehehe!!!terus col si hazry, juruteknik komputer kat sekolah, pasword wifi sekolah ni...hurmmm..ape lagi..beronline la saya..kelas pun ade 1 je hr ni..masa terakhir..cuma dpt relief dua..pagi td dh lepas, n masa ke-7 nanti...
.......
...............

nak cite cikit pasal semalam..kol 2.30ptg, bwk budak ke penjara seremban..dekat aje ngan sekolah..budak2 jalan kaki je..saya pun sama jalan kaki, tp separuh je, sbb ade cikgu tlg tumpangkan saya ke penjara..kononnya nak berjalan ngan budak la..tapi, hampeh..x tahan panas walaupun dah berpayung...hehehe!!! bwk budak ke sana utk aktiviti gotong royong...budak2 SMKTAN mmg rajin..semuanya buat kerja btl2 sambil dipantau oleh saya..hehehe!!!ni pictas yg sempat saya snapkan utk semalam..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...