Powered By Blogger

Tuesday, April 20, 2010

R.A.J.I.N

huhuk...R.A.J.I.N....pe maksud entry blog saya tuh...hr ni, tetiba mood rajin datang...hr ni kat sekolah, x ngajar pun...kalo ikut jadual, hr selasa mmg sy free..cuma cam biasa la, bile dh free, akan ada la dapat relief tuk guru ganti..skarang pun best je duk bilik guru, maklumla dh x pns mcm dulu lagi coz skarang dh ade aircond...hr ni jadik rajin touch upkan buku rekod saya..hhuk!!..rasa nak bagi make up sikit...bile penyelia tengok nanti hasil buku rekod saya, moga hati dia akan lapang n dpt observe saya dgn baik....
.........
.....................
waaaaaaaaaaa, sgt takut...membilang hari yg makin berlalu...bile agaknya lecture saya nak dtg observe nih..paktikal dh tinggal sebulan lebih je lagi...sekolah skarang pulak asyik sibuk ngan aktiviti...hadoiiiiiiiiii, sgt berdebar2 manantikan kehadiran lecture di SMK Tunku Ampuan Najihah...harap segalanya b'jalan dgn lancar nanti...insyaallah....

........
.....................
hari ni, balik sekolah agak lewat, dlm kol 3.30ptg coz saya memantau budak2 main kompang untuk hari anugerah cemerlang pada sabtu nih...huhuk...




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...