Tuesday, February 16, 2010

going out wif family again..

pagi2 lagi, kami semua dah kuar pergi bekpes..hr ni lokasinya di kedai makan nasi lemak t.c...nasi lemak faveret sy yg terletak di jalan m'hala ke bndar kota bharu...sgt sedap menikmati nasi lemak itu walaupun saya sedang mengalami sakit mulut yg agak teruk..ulser..kat lidah..mmg sakit...
pictas yg sempat disnapkan..

 
  

pas je bekpes, pegi hntar adik kat akademi memandu..adik mucuk mau wat lesen motor..kami semua tunggu dia kat sana sambil berborak2 m'hbskan masa bersama..hu3x..
..........
...............................
oh..saya harus ke klinik..kata ibu saya, ulser saya tu agak teruk...hurmmm...then, kami semua ke klinik zaitun..sempat jugak m'snapkan pictas semasa menunggu giliran b'jumpa doktor...
hiihihihi!!!!
 

 

  
  
  
  
ubat-ubatan saya..hu3x..

tetiba, masa dlm kete...akak bg cadangan bercuti di cameron highlands...bgs idea tu..hu3x...
kami decide nak b'tolak ptg nih...
sgt penat okeh....kena packing bj lagi...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...