Powered By Blogger

Sunday, January 3, 2010

suprise besday utk saya...

semalam, sy ade latihan tarian kol 8.30mlm...sangat letih...sampai umah dah kol 11.30mlm...sampai umah, terasa perut ni tersangat lapar....sdg sy menikmati roti bersama tuna, tiba2 housemate saya yan cakap dia nak trn bwh, pergi blk member die, ambik barang...dia ajak nurul temankan...duduk la sy sorang2 kat umah...x lama pas tu, saya dgr orang ketuk pintu umah...bila sy buka, xde sape2...sangat menyeramkan sbb masa tu jam dah pun pkl 12tgh mlm...bila sy nak 2tup pintu 2 , tiba2 terdengar org nyanyi:

happy birthday 2 u,
happy birthday 2 u,
happy birthday 2 ila...
happy birthday 2 u...

sangat terkejut sekali...housemate saya(yan n nurul) n yana(kwn kami), berjaya m'buat suprise birthday utk saya walaupun besday sy dh lepas...sangat terharu...tq 2 u all...


happy belated besday 2 me

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...