Powered By Blogger

Saturday, October 24, 2009

cuti akhir semester yg hanya seminggu

yihaa...final exam dh hbs, so cuti la pulak..tp hanyalah seminggu untuk student dpli mcm kitaorg...seminggu pun jadi la..leh gak blk kmpng..sepanjang perjalanan blk, amat penat sekali..tersengguk2 jgk aku dlm kete..ptg semalam, dh hbs last paper, aku terus gi K.l menuju ke Setiawangsa, umah cousinku..kete terpaksa aku tinggalkan kt sana coz aku x bwk blk kete kali ni..maklumla, blk sekejap je..lgpun, aku mls nak drive jauh2..hi3..jhtnya..then, cousin aku hntar blk aku kt tnjg malim..hurm, pg td kitaorg bertolak kol 6.30pg..awl benor..aku blk tumpang kete member aku..blk berdua ngan die je..tp , jgn fkr bkn2 tau, kitaorg hanyalah sekadar kawan sahaja..mcm biasa la, dlm p'jalanan, aku singgah di hentian sg.perak..bekpest kat situ..n beli limau bali pesanan dr ibuku...borak2 dlm kete, kitaorg sampai dlm kol 2.ooptg..itu sahaj utk hr nie..hi3..P.E.N.A.T

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...